miercuri, 14 februarie 2007

SURPRIZA: Site-ul suporterilor lui FC Steaua si-a amintit de deviza pe care o aveam in anii '80


Aflat la Londra, fratele meu mi-a facut o supriza... Mi-a spus ca pe site-ul suporterilor echipei de fotbal Steaua, dl N.M. Tut face referire la un articol publicat in programul meciului castigat (2-0) cu Glasgow Rangers, din sferturile de finala ale Cupei Campionilor Europeni.

In respectivul articol, dl. Cristian Topescu, autorul, ma numeste un vechi si consecvent suporter al Stelei. Corespondam la acea vreme cu dumnealui. Aveam sa ne cunoastem in 1992, cand am devenit ziarist sportiv. Iar din 2003, intamplarea (sau destinul?) a facut sa fim colegi la ProSport.
E adevarat, in sufletul meu am ramas stelist. Insa, ca sa ma amuz putin, cineva care este membru al grupului nostru de discutii pe teme rugbystice, ma intreba zilele trecute daca sunt... dinamovist. Nu, insa fiind ziarist incerc sa raman echilibrat, i-as raspunde acum... Probabil ca Paul Bargaunas isi mai aminteste ca la inceputul anului 2000, intalnindu-ne la statia de metrou Stefan cel Mare, s-a uitat lung la mine si mi-a spus: "Mariane, tu asa te duci la Dinamo? Cu fular ros-albastru la gat?" Si asa m-am dus... Ca baietilor le-am spus de la inceput ca sunt stelist, nu m-am ascuns de ei.

N.M. Tut preia un articol in care apare deviza pe care o aveam in anii '80 - AM INCREDERE IN STEAUA MEA! Iar intr-unul dintre articolele mele de atunci, semnat sub pseudonimul OMUL DIN TRIBUNA, vorbeam atunci despre victoriile viitoare ale Stelei, victorii care au venit intre timp (cat de mult as vrea sa pot vorbi si despre victoriile viitoare ale rugbystilor nostri...). Se chema "Stelismul si stilismul"...
Atunci visam sa devin ziarist de sport. Si, cum am avut incredere in Steaua mea, am devenit jurnalist sportiv in 1992 si am ramas pana astazi.

Acelasi mesaj i l-am transmis lui George, ieri, cand am trecut pe la el sa montam acel aparat care sper sa-i foloseasca la recuperare. Poate ca am folosit alte cuvinte. Nu i-am zis sa aiba incredere in STEAUA lui. Nici nu cred ca tine cu Steaua... I-am spus doar ca nu trebuie sa-l caute pe Dumnezeu in afara lui, ca Dumnezeu (o parte din Dumnezeu) este de fapt in el, in George. Si ca daca va crede in Dumnezeu, atunci Dumnezeu il va ajuta. Acea parte din Dumnezeu care se gaseste in el, in George.

Marian-Valentin Burlacu / ProSport

Niciun comentariu:

Despre RUGBY, AUTOMOBILISM, CICLISM, NAVIGATIE, ALPINISM, VOLEI, NAVIGATIE, totul prezentat si, dar mai ales, prin multe imagini. Pentru ca acest blog este si unul de incercari in ale FOTOGRAFIEI...