duminică, 25 martie 2007

CM DE MOTOCICLISM VITEZA / CLASA 125 CMC: Roby Muresan a avut probleme cu setarea motorului



Prezent la Jerez (Spania), unde se va desfasura etapa cu numarul 2 din Campionatul Mondial de motociclism viteza, pilotul roman Robert Muresan (Ajo Motorsport) s-a confruntat din nou cu probleme tehnice. In Qatar, la prima cursa, el a fost nevoit sa abandoneze din cauza carburatorului dupa ce acoperise trei tururi de circuit.

Desfasurata vineri, prima sesiune a calificarilor a coincis cu aparitia unor disfunctionalitati ale motocicletei Derbi cu care alearga Muresan. Mai precis, suspensia a dat semne de slabiciune, motiv pentru care aradeanul nu a putut cobori sub 1:50,905, timp cu care s-a clasat pe locul 23. "In ianuarie, la testele efectuate aici, am parcurs un tur de circuit in 1:49,0. Ma asteptam ca acum sa imi ameliorez acest timp. Din pacate, nu am reusit sa cobor sub `:50,905 si asta fiindca suspensia nu a fost reglata optim, ceea ce a facut sa am dificultati la virajele in viteza", a declarat Muresan, care a implinit 16 ani joi, 22 martie.

Nici a doua sesiune a calificarilor, de sambata, nu a fost una norocoasa pentru tanarul pilot din Arad. Din nou au aparut probleme la motor, ele fiind cauzate de setarile efectuate de mecanici. In aceste conditii, Muresan a fost cronometrat in 1:51,040 (al 28-lea timp al zilei). In urma cumularii timpilor obtinuti in cele doua sesiuni ale calificarilor, romanul va pleca duminica, in cursa, de pe pozitia a 29-a de pe grila de start. Inainte de asta, el va incerca o noua setare, aceasta urmand a fi testata in warm-up.

"Avem mari probleme tehnice. Nu inteleg de ce nu se reuseste setarea folosita la antrenamente. Atunci am ajuns la 1:49, in timp ce acum, in calificari, n-am izbutit nici macar sa cobor la 1:50. Imi este foarte greu sa vad ca la fiecare iesire a mea pe pista apare cate o problema, iar motorul se chinuie sa ma scoata din viraje. Sincer vorbind, nu ma asteptam ca la Jerez sa plec de pe locul 29. Mai ales ca venisem aici sa ameliorez timpul obtinut in teste. Voi face tot ce tine de tine in cursa si sper ca mecanicii echipei mele, Ajo Motorsport, sa reuseasca o setare optima", a incheiat Robert Muresan. El va purta numarul 95 pe motocicleta.

Cursa de la Jerez, la clasa 125 cmc, este programata duminica, de la 11:45. Ea este transmisa in direct la Eurosport.

Niciun comentariu:

Despre RUGBY, AUTOMOBILISM, CICLISM, NAVIGATIE, ALPINISM, VOLEI, NAVIGATIE, totul prezentat si, dar mai ales, prin multe imagini. Pentru ca acest blog este si unul de incercari in ale FOTOGRAFIEI...