vineri, 18 aprilie 2008

MOTO: Salonul Moto si Accesorii 2008

Astazi, la Complexul Prisma2 din Corbeanca (langa Bucuresti), s-a deschis Salonul Moto si Accesorii (prima editie).
Iata cateva dintre motoarele pe care vizitatorii le pot vedea si testa:
UNITED MOTORS are cateva surprize pentru cei care iubesc motocicletele.
* Kawasaki
- ZX 10 R 2008
- Ninja 250
- Brute Force 750 (inmatriculabil)
Motocicleta oficiala de curse ce alearga in campionatul national de motociclism viteza.
* Aprilia
- Mana (prima motocicleta cu trei moduri de schimbare a vitezei o inovatie in domeniul motociclistic)
- Shiver
- RSV V4 Race Machine (prima motocicleta de serie cu putere de 215 CP)
- Supermotard 750.

TEHNO PARTNER va prezenta doua noutati din gama KTM:
- Quad XC 525
- LC4 690 Enduro
- motocicleta din Campionatul Mondial clasa 125 cmc pilotata de Tomoyoshi Koyama.

K & LOG va prezenta echipamente moto marca Bering, Forma, G-Mac.
RS – Taichi Japonia – in premiera
Cea mai importanta noutate: geaca moto RS-Taichi RSJ678, geaca ce inglobeaza un revolutionar sistem de protectie Air Bag.

DAGECO va prezenta :
- MV Augusta Brutale 1078BR – care a castigat marele concurs din cadrul EICMA ca fiind cea mai frumoasa motocicleta prezenta la eveniment, urmatoarele clasate fiind Ducati Monster 696 si BMW HP2 Sport.

AUTOMOTIVE TRADE SERVICES va prezenta in premiera modelul
- Cross Bone – noul membru al familiei Softail, lansat simultan in intreaga Europa. Motocicleta atrage atentia prin noua furca fata “Springer”. La o privire mai amanuntita, Cross Bone impresioneaza prin eleganta tahometrului, precum si prin designul si grafica suportului de far.
Despre Harley Davidson Cross Bone se spune ca este o motocicleta care si-ar gasi locul pe un piedestal. Dar ea este facuta pentru drum. Cu o sa confortabila si o pozitie de pilotaj ideala, Cross Bone ofera posesorului ei o senzatie speciala de contopire cu motocicleta.”

ARCTIC CAT produce o gama larga de ATV-uri sport si utilitare, cu motorizari cuprinse intre 90cc si 950cc.
Motoarele HEMI de 366cc H1, 650cc H1, 700cc H1 si 950cc H2, sunt produse de Arctic Cat in fabrica proprie, motorul Diesel de 686cc in doi cilindri fiind construit de Lombardini, iar motoarele de 400cc si 500cc de Suzuki.

Gama 2008 cuprinde urmatoarele noutati:
• 400(366) H1 4x4 - disponibil
• 400(366) H1 4x2 – din mai 2008
• 700 TRV Diesel omologat - disponibil
• 950 THUNDERCAT – din iunie 2008
• 300 DVX – din iunie 2008
• 500 3in1 – disponibil
• 650 H1 – disponibil

Tot ca noutate, toate modelele cu motorizari de 500cc si 650 cc au din acest an diferential blocabil, iar variantele 500 4x4 si 650H1 4x4, au primit o noua suspensie cu o cursa marita la 25,4 cm si o garda la sol de 30,5 cm.
Arctic Cat isi consolideaza astfel pozitia de brand premium, prin detinerea in portofoliul de produse a singurului ATV Diesel din lume - 700 TRV Diesel si a ATV-ului de serie, cu cea mai mare motorizare, Thundercat 950.
O surpriza placuta pentru pasionatii de offroad, cat si pentru proprietarii de flote pentru inchiriere, este introducerea pe piata europeana a modelului 400 (366) H1 4x4, un produs cu un excelent raport pret / calitate – performante.

La Salonul Moto si Accesorii - Bucuresti 2008, vor fi prezentate in

PREMIERA EUROPEANA modelele

400 (366) H1 4x4 si 700 TRV DIESEL omologat.

AUTOMOBILE BAVARIA, importatorul motocicletelor BMW in Romania, aduce publicului roman toate noutatile lansate in acest an de producatorul german.
Motocicletele expuse la salonul moto includ noile modele BMW F800 GS, BMW F 650 GS si R 1200 GS, alaturi de R 1200 GS Adventure. Celelalte noutati ale anului, BMW HP2 Sport si BMW G450X, isi asteapta inca lansarea mondiala.
F800 GS. F 650 GS – Off road si on road, dubla performanta
Cu doua noi modele enduro complet noi, F 800 GS si F 650 GS, BMW Motorrad nu isi extinde doar gama de produse, ci aduce succesori demni de reputatia lui F 650 GS.
Chiar si atunci cand este parcat, senzationalul F 800 GS travel enduro indica ce este capabil sa realizeze off-road. Simpla sa prezenta da indicii despre placerea de a conduce pe orice suprafata de drum, cu plus de putere si durabilitate in calatoriile unde nici o sosea nu ajunge pana la destinatie. Fratele mai mic al lui F 800 GS, F 650 GS, are si el un motor dublu cilindric paralel si este adresat celor care nu cauta atat de mult aventura. Cu scaunul lasat, este usor de controlat, furnizeaza destula putere combinata cu economie, fiind ideal pentru drumurile cotidiene. Nivele ridicate de stabilitate, alaturi de manvrarea facila sunt trasaturi ale ambelor modele GS. Amandoua ofera un sasiu sigur si motoare moderne impresionante, pentru o maxima placere de a conduce. Cilindrii paraleli vin de la seria F 800, dar dincolo de acesta noile modele enduro au fost complet reproiectate. Un cadru nou si o suspensie noua, alaturi de noile elemente de amortizare sunt puncte forte, care vor depasi asteptarile si celor mai pretentiosi piloti enduro. Noile modele GS nu sunt in elementul lor numai pe drumurile virajate, ci se comporta exceptional si off-road.
Informatii preluate din NEFEXPO.

Un comentariu:

Enescu spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Despre RUGBY, AUTOMOBILISM, CICLISM, NAVIGATIE, ALPINISM, VOLEI, NAVIGATIE, totul prezentat si, dar mai ales, prin multe imagini. Pentru ca acest blog este si unul de incercari in ale FOTOGRAFIEI...