duminică, 18 februarie 2007

WRC 2007 / RALIUL NORVEGIEI: Hirvonen victorios, Ford a facut "tripla"






Mikko Hirvonen a castigat Raliul Norvegiei
Foto: Ford
Aflat la conducere inca din prima proba speciala, Mikko Hirvonen a castigat astazi Raliul Norvegiei, contand ca etapa cu numarul 3 in Campionatul Mondial de profil.
El a fost urmat de compatriotul sau, Marcus Gronholm, si de norvegianul Henning Solberg. Cei trei au pilotat masini Ford Focus, ceea ce reprezinta prima “tripla” a constructorului american in CM de raliuri din 1979 (Noua Zeelanda). Pentru Hirvonen acest succes este cel de-al doilea in WRC, dupa cel izbutit in Australia, in 2006, in timp ce echipa Ford a “recidivat” dupa ce a triumfat in Suedia. Totodata, Ford a reusit in ultimele dpua raliuri sa adune 34 din 36 de puncte, fata de numai 10 cat a strans Citroen.

Detinator al titlului mondial, francezul Sebastien Loeb (Citroen C4) n-a izbutit sa se claseze intre primii zece, evolutia sa fiind afectata de doua iesiri in decor, ambele produse sambata.

Clasament general WRC
1. M. Gronholm (Finlanda) 24p
2. M. Hirvonen (Finlanda) 20p
3. S. Loeb (Franta) 18p
4. H. Solberg (Norvegia) 11p
5. P. Solberg (Norvegia) 8p
6. D. Sordo (Spania) 8p
7. C. Atkinson (Australia) 6p
8. D. Carlsson (Suedia) 6p
9. T. Gardemeister (Finlanda) 5p
10. J. Latvala (Finlanda) 4p
11. G. Galli (Iitalia) 3p
12. M. Stohl (Austria) 2p
13. J. Kopecky (Cehia) 2p

DECLARATII
Mikko Hirvonen (Finlanda /Ford Focus / locul 1): “Este absolut fantastic. Pun aceasta victorie peste aceea din Australia, de anul trecut, pentru ca acum am izbutit sa-i inving pe Marcus (n.r. - Gronholm) si pe Seb (Loeb), conducand de la inceput pana la sfarsit. Nu a fost deloc simplu, mai ales vineri si sambata cand toata lumea m-a tinut sub presiune. Am inceput bine prima proba speciala si am mentinut un ritm ridicat. Apoi, mi-a facut placere sa concurez in acest raliu. Am decis sa ma concentraz pe specialele lungi si sa atac mai putin pe cele scurte. Poate ca m-a ajutat si faptul ca a fost vorba despre un nou raliu. In orice caz, este un moment important in cariera mea, unul care imi da multa incredee. Nu ma astept insa sa termin la fel de bine in fiecare raliu”.

Marcus Grönholm (Finlanda / Ford Focus / locul 2): “Nu sunt atat de surprins de victoria lui Mikko (n.r. - Hirvonen) pentru ca stiam sa el este rapid. Ainceput bine raliul si apoi a fost constant, in timp ce eu am pierdut cateva secunde pe ici, pe acolo. A fostun raliu nou si nu am fost increzator in proportie de 100% in notele mele, in pilotajul meu. Este bine ca sunt in fruntea clasamentului Campionatului Mondial, insa astept sa vad ce se va intampla in raliul urmator, care va fi o alta poveste”.

Niciun comentariu:

Despre RUGBY, AUTOMOBILISM, CICLISM, NAVIGATIE, ALPINISM, VOLEI, NAVIGATIE, totul prezentat si, dar mai ales, prin multe imagini. Pentru ca acest blog este si unul de incercari in ale FOTOGRAFIEI...