marți, 16 ianuarie 2007

RALIUL-RAID DAKAR 2007: Gyenes i-a dat benzina lui Gordon!

In etapa Nema-Nema, cu 40 de kilometri iniante de finalul probei speciale, Mani Gyenes a golit rezervorul spate al KTM-ului 660 Rally pentru a-i da combustibil lui Robby Gordon. Datorita benzinei date de pilotul Mol Dakar Team si de francezul Patrick Arnoult, Hummer-ul pilotat de Gordon a reusit sa termine proba.
Emanuel Gyenes a terminat etapa Nema-Nema pe locul 57 si ocupa in prezent locul 54 in clasamentul general.

Din motive de siguranta A.S.O a anulat probele din Mali, iar astazi concurentii au mers intr-o proba speciala de 366 kilometri in jurul orasului Nema (Mauritania). Pentru a parcurge bucla, Mani Gyenes a avut nevoie de 05h36min, timp care l-a dus pe locul 57 in clasamentul zilei.
Pe 17 ianuarie se va merge din Nema in Ayon intr-o etapa de legatura, concurentii parcurgand cei 280 de kilometri on-road pe drumurile publice.
Dupa aceasta zi de relaxare va urma pe 18 ianuarie proba speciala Ayon-Kayes, care masoara 257 kilometri. Incheiata aceasta etapa pana la finisul Dakar-ului (21 ianaurie) mai sunt de disputat doua probe speciale, etapa de pe malul Lacului Roz fiind doar un show si necontand in clasamentul general.

Emanuel Gyenes #51 (Mol Dakar Team): “Azi nu am avut dune, dar am mers doar pe nisip asa ca a fost oricum obositor. Am pierdut ceva timp pe proba pentru ca am cazut si dupa aceea l-am vazut pe Roby Gordon ramas in pana. Am oprit eu si pilotul francez cu numarul 97 (Patrick Arnoult) si pentru ca benzina pe care o mai aveam in rezervoarele fata imi ajungea sa termin proba, am decis sa ii dau benzina care o aveam in rezervorul spate. Acesta are 12 litri, asa ca Hummer-ul a fost alimentat de la ambele motociclete cu aproximativ 24 de litri. De cand am oprit sa ii dau benzina si pana la sfarsitul probei speciale am mai mers 40 de kilometri. Maine o sa avem o zi lejera pentru ca este doar legatura, insa de joi deja, iar incep portiunile cu dune.”

Nota :Emanuel Gyenes concureaza cu numarul 51 si incepand cu data de 6 ianuarie prin intermediul sistemului Iritrack ii puteti urmari live evolutia pe site-ul
http://www.dakar.com/.

Niciun comentariu:

Despre RUGBY, AUTOMOBILISM, CICLISM, NAVIGATIE, ALPINISM, VOLEI, NAVIGATIE, totul prezentat si, dar mai ales, prin multe imagini. Pentru ca acest blog este si unul de incercari in ale FOTOGRAFIEI...