sâmbătă, 13 ianuarie 2007

RALIUL-RAID DAKAR 2007: Marcel Butuza si-a fisurat un deget

Editia 2007 a celui mai dificil rally-raid din lume a ajuns la jumatate pilotii aflandu-se azi in Atar (Mauritania) pentru ziua de odihna. Marcel Butuza a terminat prima parte a Dakar-ului in top 100 si a dovedit ca experienta acumulata in cele doua etape de Cupa Mondiala la care a participat in 2006 il va ajuta sa termine raliul.
Etapa Zouerat-Atar a fost una destul de grea pentru Marcel, oboseala acumulata de-a lungul raliului spunandu-si cuvantul :
Marcel Butuza : « Inainte de ziua de odihna am avut o proba speciala cu ceva peripetii. In prima parte din cauza oboselii am cazut intr-o zona relativ usoara si mi-am fisurat un deget de la mana stanga. Dupa aceasta accidentare a fost destul de greu si sincer vreau sa termin raliul, pozitia de la final nu ma intereseaza. Am venit aici ca sa termin Dakar-ul, este cel mai greu raliu din lume si nu vreau sa risc ci doar sa ajung la finis.
Pe langa accidentare in etapa care ne-a dus in Atar am avut si probleme cu GPS-ul, nu a functionat si cum aici a fost furtuna a fost destul de greu. Cand am ajuns la primul punct de control orar deja organizatorii vroiau sa anuleze proba si sa ne scoata pe asfalt, insa decizia finala a fost luata in al doilea punct de control cand s-au anulat ultimii 134 de kilometrii ai probei. »
Pana la finalul Dakar-ului mai sunt de parcurs 8etape si 7 probe speciale (proba de pe malul Lacului Roz a fost anulata), adica 4209 kilometrii. Editia 2007 a celui mai dificil raliu din lume se va incheia pe 21 ianuarie in Dakar, capitala Senegalului.

Niciun comentariu:

Despre RUGBY, AUTOMOBILISM, CICLISM, NAVIGATIE, ALPINISM, VOLEI, NAVIGATIE, totul prezentat si, dar mai ales, prin multe imagini. Pentru ca acest blog este si unul de incercari in ale FOTOGRAFIEI...