marți, 9 ianuarie 2007

RALIUL-RAID DAKAR 2007: Recuperare fantastica


* 60 de locuri recuperate intr-o singura proba speciala
* A scapat de un acrosaj cu un buggy
* Atmosfera trista in bivuac dupa moartea sud-africanului Elmer Symons

Martin Freinademetz, austriacul care concureaza cu licenta eliberata de Federatia Romana de Motociclism, se afla pe locul 125 dupa primele 4 etape din Raliul Dakar 2007.
Martin Freinademetz a parcurs astazi, 9 ianuarie, una din etapele maraton ale Raliului Dakar, programata intre Er Rachidia si Quarzazate, cu o lungime de 405 kilometri de proba speciala cronometrata. Pilotul cu numarul 78 a reusit sa termine speciala, cu timpul de 06h:47,00, pe locul 78 si a urcat astfel 60 de locuri in clasamentul general. „A fost o proba extrem de solicitanta. In zona lacurilor de sare am mers cu 125 – 130 km/h si sunt sigur ca se putea merge chiar mai repede, dar nu am vrut sa risc absolut nimic pentru ca nu sunt obisnuit sa merg la viteze atat de mari pe distante mai lungi. Senzatia avuta la trecerea peste dune a fost exact ca cea de pe snowboard. Mi-a placut enorm de mult. Ma bucur ca am ajuns devreme la sosire deorece acum pot sa ma odihnesc mai mult decat ieri cand am avut unele probleme pe traseu”, a spus austriacul, stabilit la Sibiu.

Chiar daca a avut un parcurs excelent in etapa marocana, Martin Freinademetz nu a fost ocolit de mici incidente. „M-am rasturnat pe dunele de nisip, dar din fericire motocicleta nu a avut de suferit. Apoi in timpul unei actiuni de salvare am fost aproape de o coliziune cu un buggy. Si de data aceasta am avut noroc si am scapat fara probleme”, a mai spus organizatorul celui mai dur concurs de enduro din lume - Red Bull Romaniacs – programat anul acesta in perioada 17 – 21 iunie 2007, in jurul orasului Sibiu.

Atmosfera din bivuac este una trista dupa moartea sud-africanului Elmer Symons fiecare pilot pregatindu-se in liniste pentru etapa a 5-a, etapa programata pe traseul Quarzazate – Tan tan cu o lungime totala de 768 kilometri, dintre care 325 de proba speciala cronometrata.

Niciun comentariu:

Despre RUGBY, AUTOMOBILISM, CICLISM, NAVIGATIE, ALPINISM, VOLEI, NAVIGATIE, totul prezentat si, dar mai ales, prin multe imagini. Pentru ca acest blog este si unul de incercari in ale FOTOGRAFIEI...