sâmbătă, 13 ianuarie 2007

RALIUL-RAID DAKAR: Gyenes este pe locul 57 la general


Aflat la prima sa participare in cel mai dificil raliu al lumii, Emanuel Gyenes a reusit sa se claseze in primii 90 de concurentii la finalul fiecarei probe speciale disputate pana la ziua de odihna si ocupa locul 57 in clasamentul general.

13 ianuarie a fost programata zi de odihna in Dakar, tabara din Atar aflandu-se aproximativ la jumatatea distantei pe care pilotii o au de parcurs in aceasta editie. Din Atar (Mauritania) si pana la finisul raliului concurentii mai au de trecut peste 4209 km, distanta de-a lungul careia vor gasi foarte multe dune si iarba a camilelor.
Mani Gyenes, care la doar 22 de ani este campion al Romaniei la Enduro si Enduro Cross si dublu castigator al Red Bull Romaniacs, va avea mult de furca cu dunele, insa crede ca deja poate sa isi atinga obiectivul propus pentru acest Dakar. Pilotul Mol Dakar Team a pronit cu scopul de a termina in primii cinci la clasa debutanti si evolutia din prima parte a raliului dovedeste ca obiectivul poate fi atins.
Pe 12 ianuarie s-a mers din Zouerat in Atar, pilotii avand initial 542 de km de proba speciala. Dupa al doile punct de control orar cu 168 de km inainte de tabara, etapa a fost intrerupta din cauza furtunii de nisip. Practic au fost anulati ultimii 134 de km ai probei speciale pentru ca nu mai putea fi garantata siguranta concurentilor.
Pentru Mani etapa cu numarul 7 a fost una destul de grea avand in vedere ca au inceput sa apara suprafetele mari de dune, insa a reusit sa ajunga la finis in primii 90, termiannad proba cu al 88-lea timp.
Emanuel Gyenes : "Ieri a fost o zi foarte grea. Din cauza furtunii m-am ratacit impreuna cu Marcel, practic nu mai vedeam pe unde mergem si am pierdut cam 30 de minute pana am revenit pe traseu. Din cauza asta am si terminat amandoi asa in spate pentru ca in mod normal trebuia sa fim in jur de locul 70. Eu am avut in etapa a saptea si probleme cu telescopul spate si in zona cu iarba a camilelor ma depaseau toti, insa acum Zsolt Szilveszter managerul si mecanicul meu tocmai a pus un telescop nou si sper ca maine sa nu mai am probleme".
In momentul de fata in Dakar au mai ramas in concurs 166 de motociclete dupa ce la finalul primei probe speciale erau clasate 243.

Niciun comentariu:

Despre RUGBY, AUTOMOBILISM, CICLISM, NAVIGATIE, ALPINISM, VOLEI, NAVIGATIE, totul prezentat si, dar mai ales, prin multe imagini. Pentru ca acest blog este si unul de incercari in ale FOTOGRAFIEI...